خدمات كارشناسی - موسسه حسابرسی دش و همکاران

خدمات كارشناسی

ارزيابي اوراق بهادار

در اتخاذ تصمیم نسبت به سرمایه گذاری در سهام ، نخستین مؤلفه فرا روی سرمایه گذار " قیمت سهم مورد نظر" است و بدین دلیل مقوله "ارزیابی قیمت ذاتی سهم" مطرح می گردد.
حجم قابل ملاحظه ای از وجوه در گردش کشور، در گیر امر خرید و فروش سهام و اوراق بهادار بوده و این امر، تعیین ارزش واقعی (ذاتی) اوراق بهادار را به اتکای "روش های صحیح و مناسب و نیز اصول علمی ( که تضمین کنندۀ سلامت معاملات مورد بحث خواهد بود) ، ایجاب می نماید.
مؤسسه حسابرسی دش و همکاران، با استفاده از تجربه و دانش علمی لازم، خدمات مورد بحث را به خواستاران این نوع خدمات، ارایه می نمايد.

برخی از پروژه های تعیین قیمت پایه سهام انجام شده توسط ما :

شركت هاي سرمايه پذير

شركت ملي فولاد ايران:

توكا فولاد

حمل و نقل توكا

صنايع گالوانيزه فجرسپاهان

فولاد متيل

مهندسي سيستم ها و اتوماسيون ( ايريسا )

مطالعاتي طرحهاي جامع فلزات

خدمات بازرگاني فولاد ايران

خدمات دريايي فولادبر

زغال سنگ البرزغربي

تأمين ماشين آلات ساختماني و نصب (تامكو)

توكابتن

توكانسوز

سازمان خصوصی سازی

شركت سهامي كشت و صنعت نيشكرهفت تپه

شركت سهامي كشت و صنعت شهيد بهشتي

شركت سهامي كشت و صنعت جيرفت

شركت سهامي كشت و صنعت شهيد رجايي

شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح همدان

شرکت سنگ آهن مرکزی

شرکت مدیریت تولید و بهره برداری نیروگاه سیکل ترکیبی خیام

شرکت مدیریت تولید نیروی برق سبز بینالود

سایر

مهندسين مشاور هكمتان آب

تهيه و توليد كالا وخدمات نيرو

سرمايه گذاري گروه صنعتي مينو

خدمات مهندسي و تجهيزات برق

کارشناسي رسمی دادگستری

با توجه به پيچيدگی روابط اجتماعي و حجم دعاوی مطرح در محاکم قضایی، قضات دادگستری، در مواردی ، برای صدور آرای تخصصی، نظر کارشناسان رسمی دادگستری مربوط به آن تخصص را مبنا قرار می دهند.

كارشناسان رسمي مؤسسه حسابرسی دش و همکاران، با علم و تجربه كافي در رشته تخصصي خود و با استفاده از تکنیک‌های روز، ضمن بررسی موارد ارجاعی محاکم، اعلام نظر لازم را می نمایند تا بدین طریق گامی هرچند کوچک، در اجراي عدالت در جامعه برداشته باشند.

کارشناسی نظارت بر امور تصفیه

واحدهای تجاری، هر چند اساساً برای بقا و تداوم فعالیت تجاری خود تلاش دارند، لیکن گاهاً با مشکلاتی همچون ضعف مدیریت، کمبود نقدینگی، ناتوانی در بازپرداخت بدهی ها در سررسیدهاي مقرر و احکام صادره از سوی مراجع ذیصلاح مواجه شده و پس از توقف فعالیت، در مرحله انحلال قرار می گیرند.

در حسابداری، شناخت و اندازه گیری عناصر صورت های مالی متأثر از تداوم فعالیت است. مطابق استاندارد شماره يك حسابداری ایران و بين‌الملل،‌ تداوم‌ فعاليت‌ به‌ معناي‌ ادامه‌ عمليات‌ واحد تجاري‌ در آينده‌ قابل‌ پيش‌بيني‌ است‌ و صورتهاي‌ مالي‌ بايد برمبناي‌ تداوم‌ فعاليت‌ تهيه‌ شود مگر آنكه‌ مديريت‌ قصد انحلال‌ يا توقف‌ عمليات‌ واحد تجاري‌ را داشته‌ باشد، يا عملاً ناچار به‌ انجام‌ اين‌ امر شود. در این حالت مفهوم تداوم فعالیت دیگر کاربرد نخواهد داشت و باید از مبانی مناسب دیگر استفاده نمود.

مؤسسه حسابرسی دش و همکاران، مطابق با قانون تجارت، ارایه دهنده خدمات ناظر تصفيه شركت هاي در حال تصفيه است.